Escolta la música del bloc

6 d’oct. 2010

I el meu nen?


Ahir Daniel va començat el curset de natació. Recordo que l'any passat encara tenia molta por i li va costar soltar-se. Aquest estiu, però, al casal, no ha fet un curset pròpiament dit, però sí que ha compartit piscina durant una hora diària amb nens més grans que l'han fet que es llancés de veritat.
Ahir ja li vaig comentar a la monitora abans de començar: "a l'estiu ha espavilat molt!", però quan el vaig veure, contentíssim, posant-se el primer a la fila, tirant-se a l'aigua sense pensar-ho i nedant per dalt, per sota, de panxa i d'esquena, de veritat que va ser molt emocionant. A més, com que coneix la piscina i les monitores són les mateixes de l'any passat, és el rei del mambo. Va amb el grup dels "avançats".
A l'altre costat de la piscina, veia la mare d'un nen de l'edat del Daniel o potser més gran, mort de por, amb manguitos i que no gosava ni posar un peu a l'aigua. Em recordava una mica a mi, quan patia perquè pensava que Daniel no superaria la por. Un any després, tinc un nen diferent, i m'agrada.

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Dons des del casal encantats d'haver ajudat amb el nostre granet de sorra.

Daniel ha dit...

No et pots ni arribar a imaginar com s'ho va passar de bé, i li va anar fantàstic, no només per a la piscina, sinó per moltes altres coses. Gràcies a tots.