Escolta la música del bloc

6 de març 2010

Dijous se'm va aparèixer deunostresenyor en forma d'endocrí pediàtric


Sempre he pensat que els metges i els mestres són les persones més importants i amb més responsabilitat de la societat. Per això quan topes amb un de dolent et sents tan decebut i estafat, i quan en reconeixes un de bo se t'obre el cel.
Dijous vam tenir la primera visita amb el nou endocrí que portarà a Daniel i va ser com entrar en un nou univers. La doctora Rosell, que el portava fins ara, ja ens agradava, però aquest ens ha donat una perspectiva nova de com avaluar l'estat de Daniel i com tractar-lo. I això que jo anava a la visita amb una mica de reticència perquè el seu nom és Jacobo (i m'imaginava que tindria pinta i maneres de Jacobo). Ha resultat ser una persona encantadora, que s'explica molt bé, que ens diu que per cada visita no agafem una hora sinó dues per tenir temps per parlar amb tranquil·litat (això en temps és equivalent a... 40 minuts!!!!), que m'ha donat el seu correu per fer-li qualsevol consulta, enviar-li els controls de Daniel quan hi hagi alguna alteració, etc etc, i que em diu que la decisió de qualsevol canvi sempre és dels pares i que, sobretot, hem d'explicar-nos moltes coses ell i nosaltres. Això per a mi és el paradís de l'endocrinologia.
Fa uns quatre anys ja se m'havia apregut la marededeu en forma de pneumòloga, quan Daniel patia tantes bronquitis i, amb el seu tractament, li van desaparèixer i, si no recordo malamen,t no n'ha fet cap des de fa uns tres anys, però aquesta vegada és deunostresenyor en persona. Donem gràcies.

5 comentaris:

Lourdes ha dit...

A quin hospital portes el Daniel? Jo fa un temps que em plantejo dur-lo a Barcelona; estic contenta amb la meva endocrina de Tarragona, però sé que a Barcelona, per qüestió de nombre d'habitants, deuen tenir molta més experiència amb nens, i no ho sé... de vegades penso que no estaria de més fer una visita a algun altre endocrí/ina...

Daniel ha dit...

Hola Lourdes,

Jo el porto a l'Hospital General. Aquest doctor nou es diu jacobo Pérez i també visita al Parc Taulí de Sabadell. Ara, si has de venir a barcelona, jo t'aconsellaria que el portessis a Sant Joan de Déu. Estan dedicats específicament als nens i tenen un servei més complet. Jo vaig intentar portar a Daniel, però per zona no ens correspon i hi hauríem d'anar pagant; com que no em tingut cap problema excessivament greu, no ho hem fet.

Lourdes ha dit...

Moltes gràcies per la informació Montse!

Anònim ha dit...

Jo sempre he estat mlt contenta amb el metge que porta la meva filla pel mateix que comentes es una persona com toca i es pren tot el temps que necesitem i tambe tenim contacte per internet a part de que tots sabem que els caps de setmana te guardia d'hospital i si tenim algun problema doncs cap a munt a URG, jo no hi he nat mai peró se que ho podria fer si calgués, be de totes formes deu crec que amb aixó no hi te molt veure peró com te dit entenc el vols dir.
Records des de Tortosa a veure si ens veiem aviat.
Per cert el meu endocrí es diu Guillermo Ortiz tot un profesional i un apasionat de fer el be per als altres.

Daniel ha dit...

No estem en absolut descontents amb l'endocrina que l'havia portat fins ara, i vam tenir dubtes quan ens van proposar canviar. Però ha estat tot un encert, amb aquest metge és com entrar en una altra dimensió, et dóna una perspectiva diferent i a més es nota que domina moltíssim el tema i que té un respecte absolut pel nen i la seva família.
A veure si organitzeu alguna coseta per aquí i podem venir. Avui hem estat a Can Putxet, perquè hem apuntat a Daniel a les colònies de Setmana Santa i hem anat a veure com era el lloc. Esperem que li vagi bé!