Escolta la música del bloc

27 de jul. 2011

Mil dies, de moment


Com torno a tenir una temporada d'insomni, em dedico a pensar. L'altra nit em va venir al cap comptar els dies que feia que Daniel havia debutat amb la diabetis, i resulta que el dia 5 d'agost en farà 1000!
I què farem el 5 d'agost? La veritat és que no ho sé: el que és segur és que estarem al poble, de festa major, potser anirem a la piscina, potser menjarem en família, potser farem plans per a Santander...
És igual, haurem arribat als 1000 dies i el resultat és que tenim un nen fort, sa (dins del límits de salut d'un nen amb diabetis), responsable i, sobretot, feliç!
I quan arribem a 5000 encara serà millor.
Bon estiu!

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Em fa feliç la vostra felicitat.
Petons i bon estiu.

Daniel ha dit...

Gràcies, anònim.

David ha dit...

Felicitats! No se celebra la diabetis sinó la vostra capacitat d'adaptació. Sou uns valents! :)

Salut P. ha dit...

Enhorabona per tot!!! No tothom és capaç d'adaptar-se als "canvis" o als entrebancs... Us felicito!!

Daniel ha dit...

Gràcies, David i Salut.
Bones vacances

ACBiodiesel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

El nen més preciós i la mamà més forta.
Molt bones vacances família!!
Un petó

Mariví

Daniel ha dit...

Gràcies Mariví, un petonàs.
Molt bones vacances guapa!

Lourdes ha dit...

Moltíssimes felicitats! El que més m'ha agradat és que el Daniel és feliç; a mi, de vegades, em costa tenir aquesta sensació amb el Pau, però lluitarem cada dia per a què així sigui...

Daniel ha dit...

Lourdes,
Tenim la gran sort que el Daniel és un nen molt feliç, li costa molt poc acceptar les coses i no és massa exigent. Per a mi, és tota una lliçó, jo que sempre m'estic queixant per tot.
Segur que el pau també e´s així, dóna-li una miqueta de temps.
Com va la panxeta?